Ψευδώνυμο: gazakas

Δεν είναι ακριβώς ψευδώνυμο, αλλά παραφθορά του πραγματικού μου επιθέτου, που έχει τον τόνο στη μεσαία και όχι στην πρώτη συλλαβή και διαφορετική κατάληξη. Το οφείλω σε μια από τις φοιτητικές μου παρέες στα Γιάννενα και ειδικότερα στον Αποστόλη και τον Θοδωρή, δύο Γρεβενιώτες που σπούδαζαν στο Ιστορικό-Αρχαιολογικό και συγκατοικούσαν (το άλλο παρατσούκλι που μου είχαν σκαρώσει ήταν «κούνελος» και ακόμα δεν έχω καταλάβει γιατί). Τότε είχα ξεκινήσει να τσαλαβουτάω στον θαυμαστό καινούριο κόσμο του Διαδικτύου και άρχισα ασυναίσθητα να χρησιμοποιώ αυτό το «Γκάζακας» σε κάθε σχεδόν ηλεκτρονική μου δραστηριότητα. Τελικά μου έμεινε και αφού το όνομά μας δύσκολα το αλλάζουμε το χρησιμοποιώ ακόμα, παρότι πολλοί δυσκολεύονται να τονίσουν τη λέξη λόγω των άτονων λατινικών γραμμάτων.

2 thoughts on “Ψευδώνυμο: gazakas

  1. Χαιρετισμούς από Βαγγέλη, από την ίδια παράταξη με Αποστόλη, από Δόμπολη, εστία.

Σχολιάστε

