Να ‘μαστε πάλι εδώ Αντώνη

Από σήμερα συνεχίζω στη WordPress το blog που είχα ξεκινήσει τα Χριστούγεννα στο Musicheaven. Ήταν (και είναι) ωραία εκεί, ζεστά, έκανα πολλές ενδιαφέρουσες γνωριμίες, απέκτησα και καλούς φίλους, αλλά για λόγους καθαρά προσωπικούς, δεν μπορώ πλέον (ή δεν θέλω) να επισκέπτομαι αυτόν τον υπέροχο δικτυακό χώρο και πολύ περισσότερο να ανανεώνω το blog μου που φιλοξενείται στις σελίδες του. Έτσι, μετά από κάποιες εβδομάδες σιωπής και περισυλλογής αποφάσισα να μετακομίσω εδώ παίρνοντας μαζί μου μόνο τον τίτλο του blog, το μότο του και το ψευδώνυμό μου.

Ευκαιρία είναι λοιπόν τώρα που κάνω μια νέα αρχή, να δώσω στα επόμενα και μερικές απαντήσεις για αυτά τα τρία στοιχεία της διαδικτυακής μου ταυτότητας (ή περσόνας, για να θυμηθώ μια συζήτηση που είχα χτες με τον Άμμο), καθώς συχνά-πυκνά με έχουν ρωτήσει διάφοροι για το καθένα από αυτά.

Αρχίζω λοιπόν και πάλι και σας καλοσωρίζω στο νέο σπίτι μου (ο Ιούνιος απ’ ό,τι φαίνεται θα είναι για μένα μήνας των μετακομίσεων)!

One thought on “Να ‘μαστε πάλι εδώ Αντώνη

Σχολιάστε

