Πάρτυ!

party1.gif Τελευταία μέρα εξετάσεων για την γ΄Λυκείου σήμερα στο σχολείο μας και ήρθε επιτέλους η ώρα για πάρτυ! Απόψε λοιπόν στο φτωχικό μου θα μαζευτούν μαθητές (ελπίζω και κάποιοι φίλοι και συνάδελφοι) με τους οποίους περάσαμε δύο πολύ όμορφες σχολικές χρονιές, τις δύο πρώτες της σταδιοδρομίας μου σε Λύκειο. Γελάσαμε, μάθαμε, μαλώσαμε, συγκινηθήκαμε, κοντραριστήκαμε, ενθουσιαστήκαμε, θυμώσαμε, με κάποιους και κάποιες ήρθαμε πιο κοντά, με άλλους λιγότερο, και κάναμε χίλια δύο άλλα πράγματα μαζί που όλα έχουν κοινό παρονομαστή τους το α΄ πληθυντικό πρόσωπο. Θα μου λείψουν τα σκασμένα… Ελπίζω μόνο να μη χαθούμε τελείως: τουλάχιστον με όσους περάσουν τελικά στη Θεσσαλονίκη θα είμαστε κοντά…

Ακόμα όμως είναι νωρίς για μελαγχολικές σκέψεις. Μπροστά μας έχουμε τη σημερινή βραδιά, πράγμα που σημαίνει για μένα φασίνα, λάντζα, γενικό συγύρισμα, ψώνια, επιλογή μουσικής, αναζήτηση καρεκλών και άλλα οργανωτικά και διαδικαστικά, που με κουράζουν μόνο που τα σκέφτομαι!

Ας αρχίσω καλύτερα, γιατί μου φαίνεται ότι διαφορετικά τις τελευταίες μου δουλειές θα τις κάνω με τους πρώτους καλεσμένους που θα έρθουν!

5 thoughts on “Πάρτυ!

  1. αφενός ο λόγος επισκέψεως ήταν η φωτογραφία σου που (σόρρυ γιατί το ύφος μου μάλλον συγκρούεται με το δικό σου) είναι πολύ ερεθιστική. Μην ρωτήσεις γιατί, δεν ξέρω, απλά το ένστικτό μου μου υπαγορεύει κάτι τέτοιο. αφετέρου αυτό το ποστ με τρόμαξε πολύ γιατί νόμισα για μια στιγμή πως το ένστικτό μου με έστειλε σε λυκειόπαιδο.

    Παρόλαυτά και επειδή καθόλου καλά δεν είναι τα ελληνικά μου θα παρακολουθώ εξ’αποστάσεως.

    Χαιρετώ σας.

  2. Καλά, αν η φωτογραφία μου είναι πολύ ερεθιστική (παρεμπιπτόντως, τινί τρόπω;) τι να πω εγώ για το header που έχεις στο blog σου; Πρέπει να έχεις πάντως πολύ ενδιαφέρον ένστικτο: να μου το γνωρίσεις καμιά μέρα.

    Θα σε παρακολουθώ κι εγώ (με τέτοια γούστα που έχεις μάλλον χρήζεις παρακολούθησης).

    Φιλώ σας.

  3. Η φωτογραφία σου με τη φασίνα στο ένα χέρι και το φακιόλι στο κεφάλι να υποθέσουμε ότι θα δημοσιευθεί σε επόμενο post…?

    Καλή αρχή κι από μένα, επισήμως.

  4. Συνοψίζοντας τα μέχρι τώρα σχόλια, θα σου πρότεινα να βγάλεις καμιά σέξι φωτογραφία με τη σφουγγαρίστρα και το φακιόλι και να τη χρησιμοποιήσεις ως νέο άβαταρ. Θα κάψεις καρδιές!
    Καλά να περάσεις!

Σχολιάστε

