Είμαστε Λίγο Αργόσχολοι Σήμερα (και Χθες και Προχθές και Αύριο και Μεθαύριο…)

– Αστυνομικό Τμήμα Κουφαλίων, λέγετε;
– Θα ήθελα να κλείσω ένα ραντεβού για την έκδοση νέας ταυτότητας.
– Μισό λεπτό [μετά από δύο λεπτά αναμονής πέφτει η γραμμή, και αφού ξαναπαίρνω και επαναλαμβάνονται τα προηγούμενα:] Μπορείτε να τηλεφωνήσετε αύριο 08:00 με 08:30;
– Μόνο αυτό το μισάωρο;
– Ε, το πολύ μέχρι τις 08:45. (!)
– Μα θέλω να κλείσω ραντεβού μόνο!
– Τι να σας πω, δεν είμαι εγώ ο υπεύθυνος για τις ταυτότητες…
– Εντάξει, θα τηλεφωνήσω αύριο το πρωί. Γεια σας.
– Γεια σας.

Σήμερα, 08:15

– Αστυνομικό Τμήμα Κουφαλίων. Καλημέρα σας!

– Καλημέρα. Θα ήθελα να κλείσω ένα ραντεβού για την έκδοση νέας ταυτότητας.

– Εεε… Μισό λεπτό […] τις Τετάρτες ο υπεύθυνος κλείνει ραντεβού για ταυτότητες το απόγευμα. Μπορείτε να τηλεφωνήσετε τότε;

-Μα, χτες μου είπαν να τηλεφωνήσω σήμερα το πρωί για να κλείσω ραντεβού.

– Τι να σας πω, κάποιο λάθος θα έγινε, ο υπεύθυνος δεν είναι εδώ τώρα…

– Εντάξει. Θα τηλεφωνήσω το απόγευμα. Γεια.

-…

Σήμερα, 18:10

– Καλησπέρα, Αστυνομικό Τμήμα Κουφαλίων.

– Καλησπέρα. Θα ήθελα να κλείσω ένα ραντεβού για την έκδοση νέας ταυτότητας.

– Μισό λεπτό […] Ναι, με ακούτε; Μπορείτε να τηλεφωνήσετε αύριο το πρωί 08:00 με 08:30;

– Συγγνώμη, αλλά πήρα σήμερα το πρωί εκείνη την ώρα και μου είπαν να πάρω σήμερα το απόγευμα!

– Μα καλά, σας δουλεύουν; (!)

– Ο υπεύθυνος για τις ταυτότητες δεν είναι εκεί;

– Εδώ είναι, αλλά έχει πολλή δουλειά: ετοιμάζει ταυτότητες. (!) Πάρτε αύριο το πρωί.

– Αυτό είναι απαράδεκτο, έχω τηλεφωνήσει στο τμήμα τρεις φορές από χτες και δεν μπορώ να κλείσω ένα ραντεβού! Αύριο δεν θα πάρω τηλέφωνο, θα έρθω από κει και θα κάνω μια ανάφ-

– (κλικ) …

Καμιά πρόταση;

Τελευταία ανανέωση:

Σήμερα 11:15, Α.Τ. Κουφαλίων, παρέα με μια φίλη που ήθελε κι αυτή να βγάλει ταυτότητα

– Γεια σας. Ήρθαμε για να βγάλουμε ταυτότητα.

– Ραντεβού έχετε;

– Όχι. Να κλείσουμε ένα τώρα;

– Θα πάρετε τηλέφωνο αύριο το πρωί 08:00 με 08:30…

Κάπου εκεί κόντεψα να χάσω την ψυχραιμία μου τελείως και αφού ο υπεύθυνος είδε ότι μάλλον είχα κάποιο δίκιο, μας έκλεισε (επιτέλους!) ραντεβού για το Σάββατο…

—————-
Now playing: ΧΑΤΖΗΣ – πετρα και φως (μερος δευτερο)
via FoxyTunes

11 thoughts on “Είμαστε Λίγο Αργόσχολοι Σήμερα (και Χθες και Προχθές και Αύριο και Μεθαύριο…)

  1. Τι πρόταση; Πήγα τρεις φορές στο τμήμα και κάθισα από ένα τετράωρο κάθε φορά για να την βγάλω επιτέλους. Ξέχωρα την πρώτη φορά που πήγα για την ακύρωση εκτός σειράς προτεραιότητας. Σε εμάς κατά τον διευθυντή του τμήματος δεν έπρεπε να κλείνονται ραντεβού. Τι τα ψάχνεις; Παράνοια. Πήγαινε καλύτερα από εκεί δια ζώσης μπας και βγάλεις άκρη. Εχουν λαλήσει πράγματι και αυτοί που τις βγάζουν. Δεν παίρνουν ανάσα, αλλά φταίει και η ανοργανωσιά.

  2. Κωνσταντίνα μιλάμε για το Αστυνομικό Τμήμα μιας κωμόπολης, όχι για το Α.Τ. Ομονοίας και μάλιστα μήνες μετά από την περίοδο που πράγματι είχαν όγκο δουλειάς…
    Πάντως, σήμερα που γύρισα από Θεσσαλονίκη θα κάνω ακριβώς αυτό που μου είπες και θα φροντίσω Πάνο να αρχίσουν τους αμανάδες οι ίδιοι (εξάλλου είμαι γνωστός πρήχτης). Αναμείνατε νεότερα λοιπόν!

  3. χα χα χα
    μέχρι να πας στο ραντεβού για τη νέα σου ταυτότητα θα έχουν μεγαλώσει τα γένια σου πιο πολύ από πριν…
    χα χα χα
    » μα καλά, σας δουλεύουν;» ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΘΕΪΚΟ
    ο μπαμπάς μου για να βγάλει ταυτότητα περίμενε στο Α.Τ. από τις 6 το απόγευμα της μιας μέρας μέχρι τις 11 το πρωί της άλλης…κανονικό αυτόφωρο!!
    χα χα χα τι ταλαιπωρία… α, ρε Αντώνη μ΄ έκανες και γέλασα…

  4. Ναι, αύριο είναι η μεγάλη μέρα! Ελπίζω να πάνε όλα καλά, γιατί σε 20 μέρες λέω να φύγω για Ιταλία!

  5. Εγώ πήγα πέρισυ το καλοκαίρι στη Δράμα, περίμενα τη μια μέρα τζάμπα- κλείσανε και μας διώξανε. Τη δεύτερη πήρα και βιβλίο, πήρα και μουσική, είπα και σε κάτι φίλους να περάσουνε να με δούνε στην αστυνομία. Τελικά είχα τυχερό γιατί κάτι άλλοι άτυχοι πριν από μένα δεν είχαν κάτι χαρτιά και τους διώξανε και μπήκα εγώ! Και να μην μιλήσουμε και για το πώς ήθελαν τη φωτογραφία!
    Καλά ξεμπερδέματα!

  6. Και πάλι καλά είσαι… Εγώ ήθελα να βγάλω ταυτότητα το Μάρτιο και μου είπαν να μου κλείσουν ραντεβού για τον Αύγουστο… Πάντως αν έχεις παλιό διαβατήριο και θέλεις να ταξιδέψεις στο εξωτερικό, μπορείς να το κάνεις! Αν θέλεις ρίξε μια ματιά εδώ

  7. Maria Pin & graham, ως προς την αναμονή ήμουν σαφώς πιο τυχερός από σας, αφού σήμερα κιόλας πήρα τη νέα ταυτότητα στα χέρια μου. Όμως, θα μου φαινόταν πιο εντάξει να μου έλεγαν «έχουμε φόρτο εργασίας [όπως ίσχυε όντως μερικούς μήνες πριν], έλα σε ένα μήνα», παρά αυτά που περιγράφω στο ποστ. ΤΟ πρόβλημά μου δεν ήταν ακριβώς η καθυστέρηση, αλλά η ανοργανωσιά, η ανευθυνότητα και η ραθυμία τους…

Σχολιάστε

