Θες

Πέντε μήνες μετά, ήρθε ένα τραγούδι να μου θυμίσει εσένα:

Θες

Δημήτρης Μητροπάνος

Μουσική/Στίχοι:Στέφανος Κορκολής /Ρεβέκκα Ρούσση

Θες να ‘μαι καλά να μην πονάω

θες να ‘σαι μακριά και να μοιράζεις στιγμές

που ‘χα κρατήσει για να σ’ έχω

θες να μη σου λέω πως σ’ αγαπάω

Να ζω και να ξεχνάω το άρωμά σου

θες να μην υπάρχω στα όνειρά σου ποτέ

Να μην ακούω της καρδιάς μου τη φωνή

Να της κρατήσω μια γωνίτσα να κρυφτεί

Να μην λυπάμαι που σε χάνω ξαφνικά

Να μην φοβάμαι που η ανάγκη μας νικά

Να μην αγγίξω την αλήθεια σου ξανά

Να μην πονέσω με το τέλος με το τέλος που πονά

Θες να γίνω άλλος να μην είμαι πια εγώ

μέσα στο κόσμο αυτό που έφτιαξες να ζω

να ‘μαι καθρέφτης της δικής σου λογικής

που θα σε βλέπει και θα λέει ότι πεις

να ψάξω αλλού το άλλο μου μισό

αυτό που πάντα μ’ άφηνε μισό

να ‘μαι καθρέφτης σε όλα αυτά που εσύ θα θες

μα αν το μπορώ ποτέ δεν ρώτησες

Θες ότι κακό να το περνάω

θες να προσποιούμαι πως γελάω

χωρίς να ‘σαι κοντά μου να υπάρχω

Θες δικαιολογίες πάντα να ‘χω

Θες να μην λυπάμαι που σε χάνω ξαφνικά

Να μην φοβάμαι που η ανάγκη μας νικά

Να μην αγγίξω την αλήθεια σου ξανά

Να μην πονέσω με το τέλος με το τέλος που πονά

Θες να γίνω άλλος να μην είμαι πια εγώ

μέσα στο κόσμο αυτό που έφτιαξες να ζω

να ‘μαι καθρέφτης της δικής σου λογικής

που θα σε βλέπει και θα λέει ότι πεις

να ψάξω αλλού το άλλο μου μισό

αυτό που πάντα μ’ άφηνε μισό

Να ‘μαι καθρέφτης σε όλα αυτά που εσύ θα θες

μα αν το μπορώ ποτέ δεν ρώτησες

Θες να ψάξω αλλού το άλλο μου μισό

αυτό που πάντα μ’ άφηνε μισό

να ‘μαι καθρέφτης σε όλα αυτά που εσύ θα θες

μα αν το μπορώ ποτέ δεν ρώτησες

Θες να ‘μαι καλά να μην πονάω

θες να ‘σαι μακριά και να μοιράζεις στιγμές

που ‘χα κρατήσει για να σ’ έχω

θες να μη σου λέω πως σ’ αγαπάω θες

Τελικά, τα πιο πολλά τα μπόρεσα. Όσα δεν μπόρεσα δεν τα ήθελες εσύ, αλλά εγώ, ο τυφλός…


7 thoughts on “Θες

  1. Δυστηχως ποτε δεν ρωτησες αν μπορω…
    Θελω να σε σβησω απο μεσα μου μια για παντα αλλα ποναω..
    1,5 χρονος για το τιποτα…
    Δεν αντεχω αλλο..
    κι εσυ..
    μονο ΘΕΣ…

  2. Citronella, στα σταυροδρόμια αυτά συναντιόμαστε και ύστερα χανόμαστε… Καλό μας φθινόπωρο!

    Άκη, ποτέ δε ρωτάνε…
    Να τη σβήσεις για πάντα δε γίνεται -αυτό που μπορεί να γίνει είναι να ξεθωριάσει…
    Για το τίποτα δεν είναι ούτε ένα λεπτό, όχι 1,5 χρόνος.

    Σταλαγματιά, όχι «μήπως», σίγουρα! Και ήδη έχει αρχίσει να συμβαίνει. Τ’ ακούς Άκη;

  3. …Θες να ψάξω αλλού το άλλο μου μισό

    αυτό που πάντα μ’ άφηνε μισό

    να ’μαι καθρέφτης σε όλα αυτά που εσύ θα θες

    μα αν το μπορώ ποτέ δεν ρώτησες…

  4. Αν και το τραγούδι στιχουργικα και μουσικά δεν μου λέει τιποτα, όπως και τα περισσότερα του 2007 (τελικα μαπα η χρονια παιδια) μόνο και μόνο που ταυτίζεται με ένα ανθρώπινο κομμάτι είναι μεγάλη υπόθεση. Είναι και το όνειρο του σωστού καλλιτέχνη εξάλλου.

    Σε χαιρετώ συντροφικά με την έννοια της συμπόρευσης και όχι της κοματικής μικρότητας.

  5. N.Ago, ποτέ δε ρωτάνε…

    Χρήστο, για το αδιάφορο του τραγουδιού από μουσικής πλευράς θα συμφωνήσω, αλλά στιχουργικά νομίζω ότι κάτι έχει να πει…

    Αντιχαιρετώ συντροφικά φίλε μου…

Σχολιάστε

