Θα Υπάρξει Νύστα

Ο τίτλος απευθύνεται σε όσους (τυχερούς) δεν έχουν δει ακόμα την ταινία «There Will Be Blood» και σκέφτονται να το επιχειρήσουν. Όσοι πάλι την είδαν και τους άρεσε (και είναι υπερβολικά πολλοί αυτοί, αφού στο imdb η ταινία βρίσκεται ήδη στην 44η θέση ανάμεσα στις 250 καλύτερες ταινίες όλων των εποχών),  μπορούν να μου εξηγήσουν τους λόγους και σε μένα, που θεωρούμαι εν γένει πολύ επιεικής με τις ταινίες που βλέπω, αλλά με τη συγκεκριμένη περίμενα πώς και πώς να τελειώσει;

16 thoughts on “Θα Υπάρξει Νύστα

  1. HI filarako…axxxaxxaaaaaxa! ayth h apisteyth sou eilikrinia me ekplhsei panta! ma panta omws’;;; xaaaaxxaxxaxxaxx! h glwssa pou tsakizei kokkala! kai o logos pou skwtonei…kala file ean hsoun krhtikos kin/fou…tha tous ‘ekoves’ olous syllivdin stis….exetaseis xaxxaxxaaaaxa!!..kala pera apo ta asteia twra…yparxoun ontws para polles tainies pou gia mena einai eleeines kai trisathlies…kai pou de tha eprepe kan na provalontai…mou exei tyxei kai mena na dw apo polyyyyyyyy metries tainies ews kai polyyyyyy apadextes….kai vevaia kai polles entelws ma entelws athlies…kai na diapistosw oti phgan entelws strafi ta lefta pou xalase h paragwgh na tis gyrisei… anamesa se aytes htan o ‘mythos tou akefalou kavalarh-sleepy Hollow’ me Johny Depp…o ‘Psalidoxerhs’….,to ‘Allien’ tou Rintley Scott….k.a,k.a, k.a paaaaaaara polles yphrxan omws kai tainies yperoxes pou exw dei…pou xarhka eilikrina pou tis eida..pistevw einai to pws to vlepei kaneis…apo pia optikh gwnia,to eidos tainias pou protima…k.a,k.a,k.a pou paizoun poly…desto san mia kakh empeiria ston kin/fo!! Filoumpes!! Athanasia.

  2. Φόλα – καραφόλα – μάλλον τα Αμερικανάκια (και όποιος άλλος ψηφίζει στο Imdb) βλέποντας την ταινία ανακάλυψαν τον καπιταλισμό, όπως έυστοχα παρατήρησε κάποιος.

  3. Αθανασία, ευτυχώς δεν την είδα στον κινηματογράφο! Πάντως, ξαναλέω ότι λίγες είναι οι ταινίες που είδα και τις θεώρησα τελείως μάπα, γιατί συνήθως φροντίζω να μην βαδίσω τελείως στα τυφλά… Γι’ αυτό μου έκανε εντύπωση το γεγονός ότι δε μου άρεσε αυτή η ταινία…

    Ροδαυγή μου, ακριβώς έτσι!

  4. α γεια στο στόμα σου! 🙂 πιο μεγάλη μαλακία δεν έχω δει. χασμουρητ χασμουρήτ εντατίκ.

    χρόνια πολλά και καλά, παρεμπιπτόντως! 🙂

  5. Εμένα μου άρεσε. Η υπόθεση όχι τόσο, αλλά οι ερμηνείες ήταν καταπληκτικές. Επίσης, το πόσο ρεαλιστική ήταν με άγγιξε ιδιαιτέρως. Η εκμετάλλευση που κυριαρχούσε στην ταινία είναι κάτι το οποίο βρίσκει πάτημα στις ζωές μας. Παντού υπάρχουν άνθρωποι σαν κι αυτούς στην ταινία. Δε χρειάζεται να ψάξεις πολύ για να τους βρεις. Με συγκίνησε επίσης το τι μπορεί να κάνει ένας άνθρωπος όταν πιστεύει στη δύναμή του. Κατά τ’ άλλα ήταν ολίγον κουραστική πρέπει να πω. ciaoz

  6. ΟΚ. Δηλαδή, πέρα από την όντως εκπληκτική ερμηνεία του Ντάνιελ Ντέι Λιούις, που παίζει όμως -συγγνώμη για το οξύμωρο- ρεαλιστικά έναν εξωπραγματικό χαρακτήρα, ποιες άλλες ερμηνείες ήταν καταπληκτικές; Αυτή του ιεροκήρυκα που δεν θα έπειθε ούτε για ένα δευτερόλεπτο σκληραγωγημένους χωρικούς ή του άβουλου γιου; Όσο για τα άλλα που αναφέρεις, υπάρχουν δεκάδες ταινίες που τα έχουν επεξεργαστεί πολύ καλύτερα, αλλά επειδή είναι πολύ πιο πολιτικοποιημένες δε γνώρισαν ανάλογη δημοσιότητα…

  7. Εμένα μου άρεσε και αυτή του ιεροκήρυκα, γενικώς τον θεωρώ πολύ καλό ηθοποιό. Και στο Little Miss Sunshine ήταν γαμάτος. Επίσης, τίποτα δε μου φάνηκε εξωπραγματικό να σου πω την αλήθεια. Και εννοείται ότι υπάρχουν κι άλλες ταινίες κλπ κλπ απλά εμένα έτυχε να μου αρέσει αυτή.! Δε βαριέσαι, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.!

  8. γειά χαρά, εμένα μ΄ άρεσε πολύ η ταινία και θα προσπαθήσω να εξηγήσω το γιατί. εκτός από την ερμηνεία του Ντάνιελ Λίουις, μου άρεσε ο μύθος γιατί ήταν μια πάρα πολύσκληρή ιστορία, όπως είναι και το κοινωνικό σύστημα που τη γέννησε. επί πλέον, τίποτα δεν ήταν αναμενόμενο, αυτό το θεωρώ πολύ βασικό. η όλη ιστορία δεν έγερνε καμιά στιγμή ούτε προς το μελό ούτε προς την καταγγελία, που θα μπορούσε. οι αποστάσεις από τους χαρακτήρες ήταν ίσες, με την έννοια ότι ο καθένας ζούσε ένα άλλο δράμα, και δεν υπηρχε σαφής διαχωρισμός ανάμεσα στο θετικό και το αρνητικό, γιατί απλούστατα δεν τίθετο τέτοιο θέμα.
    μου άρεσε και για προσωπικούς λόγους, γιατί οι παππούδες μου είχαν ζήσει εκεί.

  9. Μαζί με μένα το σκορ είναι 4-2 -άλλος-η;

    maria i. , ποιος μύθος; Είναι μια ταινία χωρίς ουσιαστικό μύθο, όπου δε συμβαίνει σχεδόν τίποτα. Αυτό που περιγράφεις εσύ είναι τόσο ουδέτερο, που μοιάζει αποστειρωμένο και αυτό ςείναι ένας βασικός λόγος που δε μου άρεσε η ταινία…Κατά τ’ άλλα, ισχύει το περί ορέξεως…

  10. πέρα απ΄τη κολοκυθόπιττα, νομίζω ότι η στέρηση της ταυτότητας -σαν κεντρικό θέμα της ταινίας- η απώλεια της ταυτότητας, μάλλον, από μόνη της είναι αρκετό σαν θέμα γα να γεμίσει πολλά καρέ. δεν νομίζεις? (αναφέρομαι στο σημείο που ο «πατέρας» προχωρησε στη αποκάλυψη προς τον «γιό»). επειδή δεν διαβάζω όμως κριτικές, μπορει να κάνω και λάθος, ο φίλος που είδαμε μαζί την ταινία π.χ. πιστεύει ότι αυτό όλο ήταν απλά΄ενα ξέσπασμα θυού. εσείς εδώ, τί καταλάβατε?

  11. Μα γέμισε πολλά καρέ… πάρα πολλά καρέ…αναρίθμητα καρέ…υπερβολικά πολλά καρέ… μη σου πω ότι ήταν τόσα πολλά που ξεπέρασαν ακόμα και τα χασμουρητά μας σε αριθμό!

Σχολιάστε

