Ενύπνιο

Είδα στον ύπνο μου ότι ήμασταν, λέει, στους Φούρνους Ικαρίας -δεν έχω πατήσει το πόδι μου εκεί ποτέ- και μάθαμε ότι σε ένα ορεινό χωριό του νησιού το νερό κάποιας πηγής πάγωνε -Ιούλιο μήνα- μόλις ανάβλυζε. Μας κατέλαβε μια σφοδρή επιθυμία να πάμε να δούμε αυτήν την παραδοξότητα.

Στην επόμενη σεκάνς του ονείρου βρισκόμαστε μπροστά στην πηγή, η οποία μοιάζει τελικά πιο πολύ με βρυσούλα, και βλέπουμε πράγματι ότι γύρω από το σημείο όπου έτρεχε το νερό από το βράχο σχηματίζονταν κρύσταλλοι και εκείνη η γυάλινη επιφάνεια του φρέσκου πάγου. Άπλωσα το χέρι μου να τον αγγίξω και έκαιγε.

Ένας ντόπιος γεροντάκος που ξεφύτρωσε από το πουθενά -ε, τι περιμένατε σε ένα όνειρο;- είπε τελείως ξεκάρφωτα: «Το χωριό δεν έχει νέους» και την ίδια στιγμή έπαιρνα στο κινητό μου ένα μήνυμα ( από ποιόν; ) που έλεγε: «ΣΑΣ ΤΗΝ ΕΦΕΡΑΝ;»

Ύστερα ήρθαν οι τουρίστες.

Σχολιάστε

