Υστεροφημία

Χθες πήγα με τους γονείς μου στο Πέτροβο να δούμε τους παππούδες. Σε κάποια φάση λέει η 85χρονη γιαγιά μου στον γαμπρό της και πατέρα μου:

-Μιχάλη, πότε θα έρθεις να βάψεις το σπίτι; (Ο father είναι μπογιατζής)

-Μπορώ σε τρεις βδομάδες. Όλο το σπίτι ή μόνο την κουζίνα και το καθιστικό; Το υπόλοιπο καθαρό μου φαίνεται.

-Όλο τσέδο μ’ (για μετάφραση απευθυνθείτε στο Υπουργείο Εξωτερικών)

-Γιατί όλο; Αφού δεν μπαίνετε στα άλλα δωμάτια…

-Άκου να σου πω: εμείς μεγάλοι άνθρωποι είμαστε. Να το βάψουμε όλο, να είναι καθαρά και όμορφα, να μη γίνουμε ρεζίλι στον κόσμο που θα έρθει στο σπίτι άμα πεθάνουμε…

12 thoughts on “Υστεροφημία

  1. ρησπεκτρησπέκτρησπέκτρησπέκτρησπέκτ ρησπεκτρησπέκτρησπέκτρησπέκτρησπέκτ ρησπεκτρησπέκτρησπέκτρησπέκτρησπέκτ ρησπεκτρησπέκτρησπέκτρησπέκτρησπέκτ ρησπεκτρησπέκτρησπέκτρησπέκτρησπέκτ ρησπεκτρησπέκτρησπέκτρησπέκτρησπέκτ ρησπεκτρησπέκτρησπέκτρησπέκτρησπέκτ ρησπεκτρησπέκτρησπέκτρησπέκτρησπέκτ ρησπεκτρησπέκτρησπέκτρησπέκτρησπέκτ ρησπεκτρησπέκτρησπέκτρησπέκτρησπέκτ ρησπεκτρησπέκτρησπέκτρησπέκτρησπέκτ ρησπεκτρησπέκτρησπέκτρησπέκτρησπέκτ

    ΡΗΣΠΕΚΤ

  2. Φοβεροί. Σαν τη μητέρα μου που έκανε φασίνα όλο το σπίτι κάθε βδομάδα, μια μέρα πριν έρθει η γυναίκα που μας καθάριζε το σπίτι και το βρει βρώμικο! Το τρομακτικό είναι πως αυτή τη συνήθεια έχει αποκτήσει κι η συζυγός μου.

  3. Μεταξύ σοβαρού και αστείου η ομηρική στάση ζωής φτάνει ως τις μέρες μας. Δεν είναι λίγοι που σκέφτονται έτσι, οι περισσότεροι φροντίζουν για τα έξοδα της φροντίδας (κηδείας) τους.

  4. @ as eon:

    Όπως το λες… Εμένα πάντως μου έκανε πιο μεγάλη εντύπωση ο τρόπος με τον οποίο έβαλε στη σκέψη και το λόγο της η γιαγιά μου αυτή τη στάση…

  5. Ωραίο κλικ της στιχομυθίας. Μα πώς αντιμετωπίζουν οι ηλικιωμένοι το θάνατο… Σαν προγραμματισμένη επίσκεψη στον οδοντίατρο, ας πούμε.

  6. Οι άνω των 80 αντιμετωπίζουν τη ζωή με ένα πολύ ιδόρρυθμο θα έλεγα τρόπο.Από τη μια προετοιμάζονται για την ώρα που θα «φύγουν» και από την άλλη κανουν σχέδια για το μέλλον και όχι μόνο το άμεσο.

Σχολιάστε

