Ο Mικρός μου Aδελφός

_

Ένας άνθρωπος κλειστός

σαν παρατημένο σπίτι

Ούτε φως, ούτε καπνός

ούτε τζάμι στο φεγγίτη

Ο μικρός μου αδελφός

ένας άνθρωπος κλειστός

σαν παρατημένο σπίτι

Γράφει λόγια στο νερό

στα πηγάδια ρίχνει πέτρες

Στου Θεού το φιλιατρό

με σκοινιά τραβά δραπέτες

Τους τραβά έξω στο φως

κι ύστερα φεύγει σκυφτός

στα βουνά, στις μαύρες πέτρες

Ένας άνθρωπος κλειστός

σαν παρατημένο σπίτι

Ούτε φως, ούτε καπνός

ούτε τζάμι στο φεγγίτη

Ο μικρός μου αδελφός

ένας άνθρωπος κλειστός

σαν παρατημένο σπίτι

Sorry bro, αλλά αυτό είναι για τον μέσα μου μικρό αδελφό…

2 thoughts on “Ο Mικρός μου Aδελφός

Σχολιάστε

