Δεν σ’ Αγαπώ…

Soneto XVII (Sonnet 17), Pablo Neruda

Δεν σ’ αγαπώ σαν να ‘σουν θαλασσόροδο ή τοπάζι,

καν σαΐτα από γαρούφαλλα που τη φωτιά θεριεύει:

σ’ αγαπώ όπως κάποια πράγματα σκοτεινά αγαπιούνται,

μυστικά, στης σκιάς και της ψυχής τ’ ανάμεσο.

Σ’ αγαπώ όπως το φυτό που δεν ανθεί, μα κλείνει

μέσα του κρυφό το φως των λουλουδιών του.

Και, χάρη στην αγάπη σου, ζει στα σκοτάδια του κορμιού μου

μια πνιχτή ευωδιά που βγήκε από τη γης.

Σ’ αγαπώ χωρίς να ξέρω πώς, πότε ή από πού,

σ’ αγαπώ δια μιας, δίχως προβλήματα ή περηφάνια:

έτσι σ’ αγαπώ γιατί δεν ξέρω ν’ αγαπώ με άλλον τρόπο,

παρά μ’ ετούτον που δεν έχει “εγώ” μήτε “εσύ”,

τόσο σιμά που το χέρι σου στο στήθος μου είναι δικό μου,

τόσο σιμά που τα μάτια σου βαραίνουν σαν αποκοιμιέμαι εγώ.

(Προσωπική μεταφραστική απόπειρα με τη βοήθεια του πρωτότυπου και μιας αγγλικής μετάφρασης)

4 thoughts on “Δεν σ’ Αγαπώ…

  1. Φίλε Αντώνη, αν μου επιτρέπεις να σ’ αποκαλώ έτσι, η δική σου «μεταφραστική απόπειρα» όπως την αποκαλείς, κατά την γνώμη μου, δεν γνωρίζω ισπανικά, είναι η πιο ποιητική, σίγουρα το κατέχεις το «ψευδοποιήζων» (δεν ξέρω καν πως γράφεται) – θα σε παρακαλούσα αν μου έδινες την άδεια να το ανεβάσω στο YouTube με την κατάλληλη μουσική επένδυση και εικόνα, δεν ξέρω πότε, γιατί πρέπει να γίνει κάτι όμορφο αλλά αν μου πεις όχι δεν θα το κάνω, εκτός κι αν μου προτείνεις και κάποιες ιδέες
    Σ’ ευχαριστώ

  2. Ευχαρίστως! Όταν το ανεβάσεις στείλε εδώ το λινκ με ένα σχόλιο! Σ’ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια…

Σχολιάστε

