Ιδούλιος

Χθες το πρωί (πρωί -λέμε τώρα, μετά τη μία έγινε ό,τι έγινε) βρέθηκα μέσα σε  ένα τέταρτο αντιμέτωπος με τον παραλογισμό δύο φορές, πρώτα σε μια ασφαλιστική εταιρεία και έπειτα στην Αγροτική Τράπεζα. Έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου να μην εκνευρίζομαι με τέτοια πράγματα, αλλά ομολογώ ότι δεν τα κατάφερα αυτή τη φορά.

Πρώτα πήγα στην ασφαλιστική για να επιδώσω κάποια έγγραφα σχετικά με ένα τροχαίο ατύχημα (μόνο υλικές ζημιές ευτυχώς) στο οποίο ενεπλάκη προ μηνός ο αδερφός μου. Εκεί έμαθα ότι αποκλειστικά υπεύθυνος για το ατύχημα θεωρείται, βάσει νόμου λέει, ο αδερφός μου, τη στιγμή που η κοινή λογική λέει ακριβώς το αντίθετο. Και εξηγούμαι: ο αδερφός μου κατέβαινε έναν δρόμο και, λίγο πριν βγει στον κάθετο του, σταμάτησε στο STOP που υπήρχε. Σύμφωνα με τον αδερφό μου, αλλά κυρίως σύμφωνα με τις φωτογραφίες του σημείου, είναι αδύνατο να δει κανείς αν έρχεται όχημα από τα δεξιά αν είσαι σταματημένος στο STOP. Προχώρησε λοιπόν σιγά-σιγά με το αυτοκίνητό του μπροστά για να έχει ορατότητα και πριν μπει στη διασταύρωση ήρθε ένα αυτοκίνητο από δεξιά, έστριψε στο δρόμο του αδερφού μου, μπήκε στη λωρίδα του και χτύπησε το αυτοκίνητο του αδερφού μου από τη μεριά του οδηγού. Ο κύριος λοιπόν της ασφαλιστικής λέει λοιπόν ότι, από τη στιγμή που το ατύχημα έγινε μετά το STOP, η ευθύνη ήταν του αδερφού μου, άσχετα με το γεγονός ότι αν ο αδερφός μου είχε σταματήσει στο STOP για να δει αν διέρχεται κάποιο αυτοκίνητο θα ήταν μέχρι σήμερα ακόμα εκεί. Με τρελαίνει η σκέψη ότι ένα κακοτοποθετημένο σήμα δημιουργεί όλη αυτή την αδικία. Οψόμεθα όμως…

Έπειτα πήγα στην Αγροτική Τράπεζα για να καταθέσω στο λογαριασμό της ιδιοκτήτριας το νοίκι του μήνα. Η υπάλληλος με αρκετή δόση αγένειας μου είπε να πληρώσω τη γνωστή προμήθεια του 1,20 για κατάθεση σε λογαριασμό τρίτου και όταν άρχισα να της λέω για τις σχετικές δικαστικές αποφάσεις με παρέπεμψε στον διευθυντή της (σημειωτέον, ότι σε άλλα υποκαταστήματα της ίδιας τράπεζας εδώ και μερικούς μήνες δεν μου κρατούν αυτή την προμήθεια, έστω και με το τρικ να μην γράφουν το όνομα του καταθέτη -το δικό μου δηλαδή). Πήγα στον διευθυντή προσπαθώντας να είμαι όσο πιο ήρεμος γίνεται και εκείνος έδειξε κατανόηση, αλλά μου άρχισε το γνωστό τροπάρι ότι μέχρι να πάρουν την ανάλογη εντολή από τα κεντρικά θα ζητούν προμήθεια. Ε, φεύγοντας δεν κρατήθηκα και του είπα πόσο λυπάμαι που οι υπάλληλοι των τραπεζών κρατούν αυτή τη στάση ελαφρά τη καρδία…Εννοείται ότι δεν έκανα εκεί την κατάθεσή μου και θα πάω σε κάποιο υποκατάστημα που δεν θα μου κρατήσει την προμήθεια, εφοδιασμένος και με μια αίτηση/διαμαρτυρία που κατέβασα από τη σελίδα της ΕΚΠΟΙΖΩ.

Ήθελα να τα γράψω γιατί είχα σκάσει. Αν κάποιος μπορεί να βοηθήσει ουσιαστικά, είναι ευπρόσδεκτος.


5 thoughts on “Ιδούλιος

  1. Είναι πραγματικά κρίμα το γεγονός ότι οι περισσότεροι εργαζόμενοι στις διάφορες υπηρεσίες εκμεταλλεύονται την θέση τους και την χρησιμοποιούν ως μοχλό πίεσης και ως δείγμα εξουσίας, προκειμένου από την μια να δουλέψουν λιγότερο και από την άλλη να σε εξαναγκάσουν είτε να τους βρίσεις είτε να τους λαδώσεις… Στην πορεία μάλλον κάπου έχει χαθεί το νόημα. Υηρεσία σου λένε… Δηλαδή εξ’ορισμού υπηρετούν τον πολίτη. Φευ…

    Τις καλημέρες μου

  2. Η περίπτωση του αδελφού σου συνέβη και σε μένα.
    100% η ίδια.
    Και τη πλήρωσα.
    Έτσι λέει ο ΚΟΚ.
    Δυστυχώς!😦

  3. banou7, έχεις δίκιο, αλλά μάλλον η περίπτωση που αναφέρω είναι λίγο διαφορετική.
    N.Ago, Ο ΚΟΚ έτσι λέει, δεν διαφωνώ. Υπάρχει όμως σε αυτές τις περιπτώσεις και η δυνατότητα να κάνεις αγωγή εναντίον του αρμόδιου Δήμου για κακώς τοποθετημένη πινακίδα.

  4. και στην πειραιώς ζητάνε προμήθεια, όχι ομως στην εμπορική, τουλαχιστον εμενα εχτες που εβαλα λεφτα για τον γαμο δεν μου ζητησαν….

Σχολιάστε

