Όνειρο Θερινού Μεσημεριού

Κάτι οι μπύρες, κάτι οι μπάμιες που έφαγα το μεσημέρι, κάτι το ότι είχα να κοιμηθώ πολύ καιρό στο πατρικό μου σπίτι, είδα πριν λίγο ένα όνειρο απ’ αυτά που σε εντυπωσιάζουν με τη λεπτομέρεια αλλά και το συμβολισμό τους:

Είχα έρθει από Ελλάδα και συναντηθήκαμε έξω από το Βρετανικό Μουσείο αγκαλιάζοντας ο ένας τον άλλο. Μας έμενε άλλη μια ώρα μέχρι να κλείσει και με παρότρυνες να μπω και να δω τουλάχιστον την αίθουσα με τα γλυπτά του Παρθενώνα. Μπήκαμε μέσα και στην είσοδο κόντεψα να πέσω. Κράτησα την ισορροπία μου ακουμπώντας στο φαρδύ μέτωπο μιας μαρμάρινης προτομής που βρισκόταν δίπλα μου και το βλέμμα μου πήρε έναν υπάλληλο του μουσείου (έγχρωμος, με ξυρισμένο κεφάλι) να με κοιτάζει αποδοκιμαστικά.

Ξεκινήσαμε από μια αίθουσα στην οποία υπήρχε η αναπαράσταση ενός ισπανικού χωριού με χρωματιστές προσόψεις και λίγο πιο πέρα υπήρχαν μαγαζάκια (μέσα στην αίθουσα) όπου μπορούσε κανείς να παραγγείλει ισπανικό φαγητό. Παραγγείλαμε κάτι από ένα και λίγο πιο πέρα βρέθηκα να ετοιμάζω κι εγώ ένα φαγητό σε έναν πάγκο ψιλοκόβοντας στήθος κοτόπουλο και λαχανικά που τα έριχνα σε μια μεγάλη κατσαρόλα με νερό, ενώ εσύ περίμενες να ετοιμαστεί η παραγγελία μας.

Κάποια στιγμή ήρθε ένας υπάλληλος του μουσείου και μας είπε ότι το μουσείο θα έκλεινε σε 5 λεπτά. Πήρες την παραγγελία μας  (κάτι με φασόλια) και συμφωνήσαμε να τελειώσουμε το μαγείρεμα στο σπίτι. Μπήκαμε στο αμάξι, αλλά στο δρόμο χρειάστηκε να βγεις για να πάρεις κάτι. Βγήκα κι εγώ και τότε το αυτοκίνητο, ένα κρεμ Lancia Y, άρχισε να κινείται μόνο του και αρχίσαμε να το κυνηγάμε, πρώτα εγώ και μετά κι εσύ που εμφανίστηκες πίσω μου. Το αμάξι απέφευγε ως δια μαγείας τη σύγκρουση τόσο με άλλα αυτοκίνητα όσο και με τους τοίχους των σπιτιών στο χωριό όπου είχε μεταφερθεί το σκηνικό του ονείρου, ώσπου, ακολουθώντας μια παράξενη λογική, άρχισε να στρίβει αριστερά σε κάθε σταυροδρόμι. Του έστησα καρτέρι, υπολογίζοντας που θα βρεθεί, το σταμάτησα με τα χέρια, μπήκες μέσα και φύγαμε.

2 thoughts on “Όνειρο Θερινού Μεσημεριού

  1. 🙂 το αριστερά σε κάθε σταυροδρόμι μου άρεσε ιδιαίτερα… Είναι από τα όνειρα πάντως που μπορείς να βάλεις όλους τους φίλους σου να το αναλύσουν.

Σχολιάστε

