Στο σχολείο μου (θα ανανεώνεται)

Ό,τι τρελό, παλαβό, άδικο, εξοργιστικό συμβαίνει στο σχολείο μου (και θυμάμαι να το γράψω)

στο σχολείο μου 7ωρο σημαίνει μαθήματα από τις 08:10 ως τις 13:55 με 3 πεντάλεπτα διαλείμματα και 2 δεκάλεπτα.
gazakas
October 12, 2011
στο σχολείο μου δεν έχει έρθει ακόμη καθηγητής αγγλικών, γερμανικών θα έρθει αύριο πρώτη φορά, τεχνολόγος, πληροφορικός την Παρασκευή.
gazakas
October 10, 2011
στο σχολείο μου δεν έχουν έρθει ακόμη πάνω από τα μισά βιβλία και από αυτά που ήρθαν κάποιοι διδάσκονται στο δεύτερο μισό της χρονιάς.
gazakas
October 10, 2011
στο σχολείο μου έχουμε μαθητές από άλλες χώρες, μαθητές με μαθησιακά και νοητικά προβλήματα. Τμήματα υποδοχής/ένταξης δεν έχουμε φυσικά.
gazakas
October 10, 2011
στο σχολείο μου υπάρχει μαθήτρια με ιατρική γνωμάτευση για κατ’ οίκον διδασκαλία. Η μαθήτρια κάνει μάθημα μαζί με όλους του άλλους μαθητές.
gazakas
October 10, 2011
στο σχολείο μου δίπλα υπάρχει ένα γυμναστήριο χρόνια τώρα στα μπετά. Όταν έχει κακοκαιρία οι μαθητές κάνουν γυμναστική στο «χωλ» (4×5)
gazakas
October 10, 2011
στο λύκειο που συστεγάζεται με το σχολείο μου χρειάστηκε κατάληψη 3 ημερών για μια γυψοσανίδα των 400-500 ευρώ ώστε να δημιουργηθεί αίθουσα
gazakas
October 10, 2011
στο σχολείο μου σήμερα ο εισαγγελέας καλούσε δια τηλεφώνου τον διευθυντή μου για να πάει να καταθέσει για την κατάληψη.
gazakas
October 10, 2011
Στο σχολείο μου ο διευθυντής του γυμνασίου κλήθηκε να καταθέσει στην αστυνομία τα ονόματα των μαθητών του λυκείου που ήταν στην καταληψη.
gazakas
October 11, 2011
@titivistis ευτυχώς που ο διευθυντής μας δε μασησε.
gazakas
October 11, 2011
Στο σχολείο μου θα χαθούν τουλάχισ. 2 σχολικοί περίπατοι για αναπλήρωση λόγω κατάληψης.Κανένας περίπατος δε θα χαθεί λόγω έλλειψης καθηγητών
gazakas
October 11, 2011
Στο σχολείο μου πρέπει και φέτος κάποιος να διδάξει το μάθημά του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού
gazakas
October 11, 2011
Στο σχολείο μου μέχρι και σήμερα δεν μπορούμε να βγάλουμε συνολικό πρόγραμμα εβδομάδας λόγω των ελλείψεων σε καθηγητές
gazakas
October 11, 2011
Στο σχολείο μου δόθηκε η εξής απάντηση από τη διοίκηση για τις ελλείψεις που υπάρχουν ακόμη σε καθηγητές:»Ξεχάστε το προς το παρόν»
gazakas
October 11, 2011
Στο σχολείο μου οι μαθητές που έκαναν πέρυσι γαλλικα, φέτος δεν κάνουν. Παραμένουν στην αίθουσα την ώρα που οι υπόλοιποι κάνουν γερμανικα.
gazakas
October 12, 2011
στο σχολείο μου @adiamantopoulou είστε ανεπιθύμητη.
gazakas
October 10, 2011

4 thoughts on “Στο σχολείο μου (θα ανανεώνεται)

    • όταν λες «αναπαλαιώνεται» εννοείς ότι θα επιστρέψει σε παλιότερες εποχές, ε;

Σχολιάστε

