Ένα μικρό κείμενο για σένα, ένα μεγάλο «ευχαριστώ» για τη Χρυσή Αυγή

Πρώτα-πρώτα, κύριε Κασιμάτη, το να ευχαριστεί κανείς άτομα ή ομάδες για τη βία που ασκούν δεν μπορεί να σταθεί ούτε ως ρητορικό σχήμα -κι εσείς στην προκειμένη περίπτωση γράφετε αυτολεξεί «σοβαρολογώ απολύτως.» Και δεν μπορεί να σταθεί όχι γιατί είναι υπερβολικό ή άκομψο, αλλά γιατί είναι βαθιά προσβλητικό απέναντι στα θύματα αυτής της βίας, την οποία εσείς απ’ ό,τι φαίνεται αντιλαμβάνεστε μόνο συμβολικά, ως ευκαιρία δηλαδή για διόρθωση λαθών δεκαετιών, ενώ τα ίδια την ένιωσαν στο πετσί τους. Φανταστείτε π.χ. τον Τζορτζ Μπους Τζούνιορ να βγαίνει και να λέει μετά την επίθεση στους Δίδυμους Πύργους: «Οσοι πιστεύουμε στην δημοκρατία οφείλουμε ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στην Αλ Κάιντα – και σοβαρολογώ απολύτως. Της το οφείλουμε για την ευκαιρία που μας προσφέρει -και μάλιστα την ώρα που την έχουμε μεγαλύτερη ανάγκη- ώστε να διορθώσουμε λάθη δεκαετιών και να κάνουμε μια νέα αρχή στην πολιτική ζωή. Είναι η ευκαιρία που δίνεται στη νομιμότητα να αναμετρηθεί, επιτέλους, με την οιονεί νομιμοποιημένη βία των τρομοκρατών…» Θα τον είχαν πάρει με τις πέτρες. Εκτός κι αν χρησιμοποιήσατε αυτό το ρητορικό τέχνασμα για να μπορείτε έπειτα να το πάρετε πίσω ζητώντας συγγνώμη για την υπερβολική και κακή διατύπωση, αλλά εμμένοντας στην ουσία του κειμένου σας που είναι το φιλόδοξο ξαναγράψιμο της σύγχρονης πολιτικής ιστορίας όχι μόνο της Ελλάδας, αλλά και της Ευρώπης.

Τι μαθαίνουμε λοιπόν από το πόνημά σας;

  • Ότι στην Ελλάδα έχουμε «οιονεί νομιμοποιημένη βία της Αριστεράς» από τη Μεταπολίτευση και μετά. Βέβαια δεν μας δίνετε συγκεκριμένα παραδείγματα ούτε αυτής της βίας (εκτός αν εννοείτε βία την υποστήριξη της κατάληψης του κτιρίου της Νομικής από μετανάστες-απεργούς πείνας ή τη διαμαρτυρία ενάντια σε εταιρείες που ξεσηκώνουν πλήθος τοπικών αντιδράσεων -σας χαρίζω την υποτιθέμενη βία εναντίον απεργοσπαστών, αλλά με ένα παράδειγμα στα τρία δεν πάτε πουθενά) ούτε της οιονεί νομιμοποίησής της (από ποιους και με ποιον τρόπο;) ούτε φυσικά ποιας Αριστεράς -κι εδώ η λαθροχειρία της αναφοράς στην δεύτερη παράγραφο των «αναρχικών κουκουλοφόρων» («Αριστερά» κι αυτοί;) που σπάνε μάρμαρα σε κάθε συλλαλητήριο βγάζει μάτια. Πόσο βολικό όμως, ε; Γενικά και αόριστα πράξεις βίας της Αριστεράς εδώ και 38 χρόνια από τη μια, ειδικά και συγκεκριμένα οι τωρινές πράξεις βίας της Χρυσής Αυγής από την άλλη, αλλά η ζυγαριά ισορροπεί.

  • Ότι στην Ελλάδα είχαμε σοβιέτ με αστακομακαρονάδα. Για την αστακομακαρονάδα δεν θα διαφωνήσω, αλλά σοβιέτ, σοβιέτ… Το βρήκα! Για να δω τι λέει η wikipedia της σύγχρονης πραγματικότητας… για στάσου, είχαμε εμείς «συμβούλια αντιπροσώπων της κάθε διοικητικής περιφέρειας που εκλέγονταν είτε απ’ ευθείας από τον λαό, είτε από αντιπροσώπους σοβιέτ μικρότερων περιοχών», έστω με αστακομακαρονάδα;;; 

  • Ότι παράλογο σε σχέση με τις «αναπτυγμένες χώρες» είναι η θραύση των μαρμάρων και όχι π.χ. το να δουλεύεις σήμερα και το αφεντικό σου να σε πληρώνει μετά από πέντε μήνες.

  • Ότι αυτό που «έχει  πάει πολύ στραβά σε τούτη τη χώρα όλα αυτά τα χρόνια της Μεταπολίτευσης» είναι η υποτιθέμενη ασύδοτη βία της Αριστεράς και όχι η ασυδοσία του κεφαλαίου, όπως αυτό του εργοδότη σας, των αστικών κομμάτων που τα θεωρείτε θεματοφύλακες της δημοκρατίας σας και του κράτους  με τη νομιμοποιημένη βία του.

  • Ότι ο Παπουτσής εξαφανίστηκε από την πολιτική όχι επειδή έπνιξε εκατοντάδες χιλιάδες πολιτών στα δακρυγόνα, αλλά επειδή έκανε την κότα απέναντι στη βία της Αριστεράς.

  • Ότι τα γεγονότα με τους Χρυσαυγίτες βουλευτές στο πανηγύρι της Ραφήνας και τη λαϊκή αγορά του Μεσολογγίου (και όχι στο «πανηγύρι του Μεσολογγίου» όπως γράφετε -αλλά σιγά μην το ελέγχατε κιόλας) που ζητούσαν άδειες και αναποδογύριζαν πάγκους μεταναστών εξισώνονται με… -αλήθεια, με ποιες πράξεις αριστερών βουλευτών εξισώνονται, ώστε να είναι εύστοχος ο συσχετισμός ακροδεξιάς και ακροαριστερής βίας;

  •  Ότι σε ένα κείμενο για τη βία και τη δημοκρατία χωράει παραπολιτικό και κακεντρεχές σχόλιο για τη φωνή μιας βουλευτίνας -παρεμπιπτόντως οι Ερινύες ήταν η προσωποποίηση των τύψεων, οπότε καλύτερα Ερινύα, παρά Εφιάλτης. 

  • Ότι «κουκουέδες, συριζαίοι, χρυσαυγίτες – όλοι τους βλάπτουν τη δημοκρατία εξίσου.»

  • Ότι η Λιάνα Κανέλλη, μια γυναίκα άνω των 60, «έφαγε προεκλογική μπούφλα» από τον Κασιδιάρη και όχι τέσσερις σφαλιάρες δημοσίως και ότι στις παρέες σας υπάρχουν πολλοί που το ευχαριστήθηκαν -ή μήπως θα έπρεπε να γράψω «ευχαριστηθήκατε»;

  • Ότι στη Γερμανία της Βαϊμάρης τα Τάγματα Εφόδου ήταν το φυσικό επακόλουθο της Ρόζας Λούξεμπουργκ και οι Ταγματασφαλίτες (οι δοσίλογοι ντε, οι συνεργάτες των Γερμανών) στην Κατοχή το φυσικό επακόλουθο του ΕΛΑΣ, της αντίστασης δηλαδή ενάντια στους Ναζί. 

  • Ότι η κυβέρνηση μπροστά στη βία της Χρυσής Αυγής αυτό που πρέπει να κάνει πάνω απ’ όλα είναι να επιβάλει τη νομιμότητα προς κάθε πλευρά -άσχετα αν η άλλη πλευρά δεν κάνει τίποτα από όσα κάνει η ΧΑ.

  • Ότι σε ένα κείμενο που μιλά για τη βία των νεοναζί χώρεσε στην τελευταία του σειρά ένα κακεντρεχές σχόλιο ακόμη και για τον Μανόλη Γλέζο.

    Όταν ξεκίνησα το hashtag #do_it_like_kasimatis στο twitter νωρίτερα σήμερα, ο φίλος μου ο Θωμάς σχολίασε επί λέξει: «φαγώθηκες με τον μαλάκα. Μη διαβάζεις την φυλλάδα τους, μην κάνεις κλικ στο site τους και μη βλέπεις τον σταθμό τους.» Τα έχω κάνει και τα τρία εδώ και καιρό. Αλλά μερικά πράγματα δεν πρέπει να τα αφήνουμε αναπάντητα. Δυστυχώς, σας διαβάζει -ακόμη- κόσμος.

Advertisements

23 thoughts on “Ένα μικρό κείμενο για σένα, ένα μεγάλο «ευχαριστώ» για τη Χρυσή Αυγή

  1. Παράθεμα: Ο Κασιμάτης και οι κασιματιές « Μεταπαραλογος

  2. Παράθεμα: Ο Κασιμάτης και οι κασιματιές « Μεταπαραλογος

  3. Παράθεμα: Δημοκρατικές αναισθησίες | ελεύθερος δικτυογράφος

  4. Το κείμενο ακυρώθηκε από την άρνηση του Συριζα να καταδικάσει τη βία της ΧΑ. Ενοχλείται μόνο από τη «ρατσιστική».
    Είχαμε εδώ και 38 χρόνια ρατσιστική βία και δεν το καταλάβαμε;

  5. Εξαιρετική απάντηση αλλά ποιος ακούει; Η «Καθημερινή» προπαγάνδα καλά κρατεί!!!!

  6. και κατι ακομη που ολοι δειχνουν να ξεχνουν.Μπορει οι διαδηλωσεις να διοργανονται απο την αριστερα αλλα συμφωνα με το οπτοκοακουστικο υλικο που κυκλοφορει στον ιστο τα επισοδεια τα κανουν σιγουρα μη αριστεροι και πιο σιγουρα οι Χρυσαυγιτες συνεταιροι των ΜΑΤ. Αυτη η εξομοιωση της αριστερας με την ΧΑ πολυ οργανωμενα εσκασε και καταδεικνυει ποιους πραγματικα εξυπηρετει η παρουσια της ΧΑ. Οταν με το καλο παψουν να τους ειναι χρησιμοι θα τους τυλιξουν με τα ποινικα τους, τους πιο χαμηλα, και παραλληλη αποσυρση των πρακτορων ‘ηγετων’ και αντε γεια

    • σύμφωνοι, φταίνε οι ακροδεξιοί, ποτέ οι αριστεροί. άντε να δεχτώ ότι στις διαδηλώσεις συμμετέχουν αγανακτισμένοι άνθρωποι οι οποίοι πέφτουν θύματα αστυνομίας + ακροδεξιών. Στα γήπεδα όμως πάλι αγανακτισμένοι άνθρωποι είναι ? γιατί υπάρχει μία άποψη που πιστεύει ότι οι ίδιοι αλήτες που σπάνε + καίνε το κέντρο της αθήνας είναι οι ίδιοι που σπάνε + καίνε στα γήπεδα. Επ΄ευκαιρία επισημαίνω τη σύμπτωση μόλις έγινε ο σύριζα αντιπολίτευση, σταμάτησαν τα επεισόδια στο κέντρο της αθήνας.

  7. 1. συγκεκριμένα παραδείγματα οιονεί νομιμοποιημένης βίας της αριστεράς? ορίστε μερικά: τσαμπουκάδες στη χαλυβουργία, κατάληψη καταπελτών πλοίων στον πειραιά, απαγόρευση απόπλου πλοίων υπό ξένη σημαία στην κόρινθο, τσαμπουκάδες στη ζώνη περάματος σε όποιον κινηθεί εκτός γραμμής κόμματος, είναι όσα μου έρχονται έτσι, πρόχειρα. Όλα αυτά υπό τη σημαία του πάμε. Σε κάθε απεργία βέβαια γράφουν στα τέτοια τους τις αποφάσεις των δικαστηρίων με το σύνθημα «νόμος είναι το δίκιο του εργάτη», αρκεί ο εργάτης να είναι δικός τους φυσικά.
    2. Σοβιέτ εννοούμε εμείς που ανοίξαμε μία δουλειά δική μας την ανάμιξη του κράτους σε οτιδήποτε. Φτιάχνεις εταιρία? το κράτος θα σου πει τι να γράψεις στο καταστατικό. πουλάς πράγματα στο εξωτερικό ? το κράτος θα σου πει τι να συμφωνήσεις (φυσικά για να σε προστατεύσει, δεν λέω). Αγοράζεις ή πουλάς ακίνητο? Θα προσκυνήσεις δικηγόρο, συμβολαιογράφο + υποθηκοφύλακα, πάλι για το καλό σου. Άσε πια αυτή την καραμέλα περί φοροδιαφυγής: Πληρώνεις φόρο εισοδήματος, πληρώνεις τακτικό έλεγχο, πληρώνεις έκτακτο έλεγχο, πληρώνεις και περαίωση. Όλα τα πρόστιμα και οι βεβαιώσεις φόρων φυσικά είναι αυθαίρετοι, ευτυχώς όμως δικαιούσαι να προσφύγεις στα διοικητικά δικαστήρια. Εκεί σε 6-7 χρόνια θα δικαστεί η υπόθεση σου, στο μεταξύ ξέχνα φορολογική ενημερότητα και θεώρηση τιμολογίων. Αυτά επίσης πολύ πρόχειρα.
    3. Τα υπόλοιπα είναι απόψεις σου, καθόλα σεβαστές. Πιστεύεις όμως ότι η βία της ακροαριστεράς διαφέρει από τη βία της ακροδεξιάς ? η βία του ΕΑΜ διέφερε από τη βία των ταγματασφαλιτών ? του χίτλερ από του στάλιν ? οι ΚΚέδες + οι Συριζαίοι δέρνουν πιο γλυκά από ό,τι οι Χρυσαυγίτες ?
    Καλό βράδυ

    • 1. Καταλαβαίνεις πόσο ασύμμετρο είναι να βάζεις από τη μια «τσαμπουκάδες» μεταξύ εργατών, απεργών και απεργοσπαστών, και από την άλλη αντιποίηση αρχής, απειλές, ξύλο και μαχαιρώματα σε φουκαράδες; Είναι ενδιαφέρον επίσης πόσο διευρύνεις τον ορισμό της βίας…
      2. «Σοβιέτ» είναι αυτό που έγραψα στο κείμενό μου. Αυτό που εννοείτε εσείς δεν είναι. Πείτε το κρατικό παρεμβατισμό, πείτε πασοκισμό, αλλά ούτε κομμουνιστικό ούτε αριστερό είναι.
      3. Θα σου πω ποια βία διαφέρει από ποια: η βία του καταπιεσμένου από τη βία του καταπιεστή. Η βία για την ελευθερία από τη βία για την υποταγή. Η βία για την οποία ντρεπόμαστε την ίδια τη στιγμή που την ασκούμε από τη βία για την οποία είμαστε περήφανοι…

      • Διαφέρει δηλαδή η καλή βία από την κακή βία, σα να λέμε αριστερή δημοκρατία, δεξιά δημοκρατία; H βία παύει επειδή «ο σκοπός αγιάζει τα μέσα;» Τότε κ για την Χ.Α. ο δικό τους «καλώς εννοούμενος σκοπός» κάλλιστα «νομιμοποιεί» τη χρήση της. Κι αυτοί, σύμφωνα με την τελευταία σου παράγραφο, «είναι περήφανοι»…

  8. φίλε gazakas θα γράψω δύο λέξεις μόνο για το -3-: Όταν καταφεύγουμε σε θεωρητικές κατασκευές για να δικαιολογήσουμε τη βία, το πράγμα ξεφεύγει. Αναρωτιέμαι: Υπήρχε πιο καπιεσμένος + αδικημένος λαός από τον γερμανικό τα χρόνια από 1922 – 1938 ? Κατέφυγαν λοιπόν στη βία και μάλιστα πάλευαν (κατά τα πιστεύω τους) όχι μόνο για την ελευθερίας τους αλλά και για την ελευθερία της υπόλοιπης ευρώπης. Ήταν μάλιστα πάρα πολύ περήφανοι για αυτό. Τους δικαιολογείς ?

    • Υπήρχαν πολλοί πιο καταπιεσμένοι λαοί εκείνη την περίοδο, αλλά πέρα από αυτό, αντιλαμβάνεσαι το γερμανικό λαό ως ένα ενιαίο σύνολο. Να υπενθυμίσω ότι μέχρι την άνοδό τους στην εξουσία οι Ναζί δεν είχαν ιδιαίτερα βίαιο προφίλ (στρατοκρατικό ναι, αλλά όχι ακόμη ανοιχτά βίαιο, και σίγουρα η κοινή γνώμη δεν γνώριζε σε όλη της την έκταση την παρακρατική τους δράση). Ακόμη κι αν δεχτώ τη μεγάλη αφαίρεση που κάνεις, σίγουρα η ταπείνωση που δέχτηκαν και οι οικονομικές της επιπτώσεις εξηγούν, χωρίς ποτέ να δικαιολογούν, όσα συνέβησαν μετά τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο. Γι’ αυτό εξάλλου δεν αναφέρεται σχεδόν κανείς στους Γερμανούς του Μεσοπολέμου ως ένα συλλογικό τέρας.

      Είναι αστείο που και η Εύα και εσύ πιστέψατε ότι βλέπω θετικά την περίπτωση να είναι περήφανος κάποιος για τη βία που ασκεί. Κάνετε λάθος: το αντίθετο πιστεύω.

  9. @Εύα Χατζάκη
    Πουθενά δεν έγραψα για καλή και κακή βία ούτε ότι παύει η βία ανάλογα με τον σκοπό για τον οποίο χρησιμοποιείται ούτε ότι υπάρχει καλώς εννοούμενος σκοπός στη βία. Έγραψα ότι βία με βία διαφέρει και αυτό εξαρτάται από το πόσο «αναγκαία» είναι, προφανώς με βάση ανθρωπιστικά ιδανικά και όχι με βάση τις υποκειμενικές ανάγκες του καθενός. Η χρήση της όμως δεν θα πρέπει ποτέ να μας κάνει περήφανους και γι’ αυτό έγραψα την τελευταία μου φράση στο προηγούμενο σχόλιο: όταν κάποιος ασκεί βία και είναι περήφανος γι’ αυτό σίγουρα είναι πολύ χειρότερος από κάποιον που όταν έκανε με ντροπή, επειδή δεν είχε άλλη επιλογή.

    Πάντως, αν δεν είσαι βαθιά χριστιανή ή βουδίστρια ή οπαδός του Γκάντι (αν είσαι, πάσο, το σέβομαι), δε νομίζω να αρνείσαι γενικά τη βία, εκτός κι αν θεωρείς ότι η Ελληνική Επανάσταση (αλλά και κάθε επανάσταση) δεν έπρεπε να γίνει ποτέ ή ότι μια γυναίκα θα πρέπει να αποδέχεται το βιασμό της και να μην ασκήσει βία στον βιαστή της ή… ή….

  10. (και μιλώντας και στο φεισμπουκ.. κάνεις νέους φίλους βεβαια! ΕΥΧΑΡΙΤΩ ΚΙ ΕΓΩ! ..;)
    Συζήτηση μεταξύ φίλων «ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ.. ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ»:

    – Τι like να πατήσω φίλε μου, που να πάρει;
    – Καιρό εχω να σε δω!
    – πράγματι! σε τετοια εποχή κάθε ώρα ειναι συμπυκωμένη ιστορία για το μέλλον ..
    -..Και εμείς είμαστε κομμάτι της…
    – Είσαι καλά? αυτο με νοιάζει κυρίως… Πρώτα από όλα πρέπει να είμαστε εμείς καλά για να παλέψουμε για το καλό όλων…
    – ΔΕΝ ΞΕΡΩ! .. Θα δείξει.. Ακούω για νέους πολέμους, ακούω για νέες «ταρζανιές» των ΦΑΣΙΣΤΟΜΟΥΤΡΩΝ ΦΥΓΟΔΙΚΩΝ-ΥΠΟΔΙΚΩΝ, για νέες διώξεις και αδικίες εργατών-εργαζομένων-παιδιών-ασθενών.. για νέες λαμογιές των συγκυβερνώντων για νέες προπαγάνδες.. (ότι φταίνε οι .. – ξέρετε πιά .. )

    ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΛΕΩ ΝΑ ΒΓΑΙΝΩ ΠΙΟ ΣΥΧΝΑ!
    Συναντώ παλιούς φίλους!
    Διαπιστώνω μια ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ καθε μέρα! απέναντι στα μέτρα και στην «εφορία» με ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΡΝΗΣΗΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΩΝ, απέναντι στα ΨΕΜΑΤΑ του ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ και του ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΥΓΕΙΑΣ και των άλλων υπουργών..
    ΧΤΕΣ ΗΤΑΝ ΟΙ ΠΟΡΕΙΕΣ -ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΚΚΕ..
    ΣΗΜΕΡΑ της ΑΝΤΑΡΣΥΑ..
    ΑΥΡΙΟ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ..
    ΜΕΘΑΥΡΙΟ ΤΩΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ
    ΠΑΡΑΜΕΘΑΥΡΙΟ.. ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ!!! (και των ΦΟΙΤΗΤΩΝ..).. (μπορεί ακόμη … κάποια στιγμή .. να συνειδητοποιήσουν την απάτη της εξουσίας και του φασισμού ακόμη και οι αστυνομικοί και οι στρατιωτικοί.. -έχουμε και υπομονή και επιμονή και .. «νου και γνώση».. – Να θυμίσω το κίνημα του ΝΑΥΤΙΚΟΥ.. )

    ΕΚΕΙ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ
    ΜΕ ΤΟΛΜΗ ΚΑΙ ΑΡΕΤΗ! ..
    (ΥΓ. Σκεφτηκαμε να θεσπίσουμε ένα
    ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ.. ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ :
    κάθε μέρα ο καθένας μας.. εκτός από το να κάνει κάτι ακόμη πιο «τολμηρό&ενάρετο» με αυτοσεβασμό και σεβασμό στους πολλούς.. τους πιο πολλούς!!! (ισαμε το .. 99% !!!).. σε σχέση με τους διπλανούς μας..
    ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΤΟΛΜΗΡΟ & ΕΝΑΡΕΤΟ σε σε σχέση με τον ίδιο του τον εαυτό !!! ..
    ΥΓ2: Ε! άμα φτάσουμε να κάνουμε το μισό από όσα έκανε ο Μανώλης Γλέζος.. και να παραμείνουμε ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ μέχρι τα ..90 μας.. και να τα λέμε και στα εγγόνια μας.. τότε θα έχουμε λόγο να ξεκουραστούμε!!! (Ο Μανώλης βέβαια καλά κάνει και διδάσκει ακόμη! ..)
    ΥΓ3. Σε λίγο ο SOMEareASS (ή ΣΑΜΑΡass) o αρχηγός-δεξιός-της τροϊκανής συγκυβερνησης.. θα μας «διαγγείλει» ότι θα έρθει η Φραου-Μερκελ.. να υψώσει την .. ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ-ΚΑΠΙΤΑΛηΣΤΙΚΗ «σημαία» και πάλι ..

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s